Upptäcksresa

Jålle och Jojjo har varit nere i centrum och letat leopardmönstrade kläder inför stundande helgaktivitet. Vi och några andra hooddare har blivit inbjudna till ett maskerad stohej, tyvärr är temat oerhört förudmjukande då vi ska klä oss som några ur rockens värsta epok, pudel/glamm-horor.
Det enda vi kan tänka oss bli kul med detta är att skratta åt de andra deltagarna... men sen är problemet att vi ser lika jävliga ut själva
Åter till shoppingen där lyckan fanns på jålles planhalva då han hitta en vidrig ormskinnsmönstrad damjacka som lukta 80-tal(axelvadd), sen blev de ett par skor och en praktisk ryggsäck som passar bra nu när han ska till Aiya Na-såjeavust


Jag däremot hitta inget av värde och de va ju inte så laj.
De är inte mycket som har varit laj idag heller för den delen... Hela veckan har jag varit utan de jag som mest behöver när de vankas morgonfika på jobbet.
Sommarjobbarn(värdelös på svenska) har för vana att glömma att ställa ut färdigskuren färsk gurka och pastej, så nu får jag helt enkelt äta ost och skinka på mina mackor, min dag blir då per automatik helt ruinerad och inget/ingen kan fixa de... NU HAR NI HÖRT JAG ÄR FÖRBANNAD !!!

/
jojjo
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0