Hi my name is Joel and I'm an addict..

I brist på frågor till en riktig intervju med en riktig person så får ni en lista.
Det kan mycket väl bli så att jag eller idde intervjuar folk vi tycker är intressanta och sen skriver om deras svar på frågorna så dom får skämmas.

Ögonfärg- Gul ögonvita - blå iris - svart pupill
Hårfärg - Cendre (googla om du inte vet vad det är)
Högerhänt/vänster - Höger
Stjärntecken - Oxe
Skostorlek - mellan 39 och 40 beroende på vad för strumpor jag använder
Är dina föräldrar skilda - nej men det skulle vara bra - dubbelt så många julklappar.
Sport - fotboll och bowling är mina intressen
Bästa helgdagen - dom som är på någon av vardagarna är bäst
Årstid - sommar.. lättast att bocka av saker man vill göra då.

HAR DU NÅGONSIN...
Varit kär - erkänner motvilligt att jag är lite småkär atm
Blivit dissad - ha! jag, dissad? pft!
Skolkat - alldeles för lite.
Sovit utomhus - haha... med stjärnorna som täcke
Använt droger - ja det har väl hänt att man dragit i sig en liten ladd
Retats - som kamratstödjare så gör man inte sånt

THIS OR THAT...
Pepsi/cola - coke
Jordgubbar/blåbär - smultron
Kött/veg - man kan inte leva på bara sallad
Tv/film - Film!!
Gitarr/trummor - syntheziser
Adidas/nike - nike
Kinesiskt/mexikanst- mexican esséee
Mtv/vh1 - mtv 2

SENAST DU...
Skrattade - en stund sen.. http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/821312/
Grät - idag på jobbet. fick damm i ögat.. seriöst, det var damm!!
Filmen du såg senast - Strange Wilderness. vet inte vad jag ska tycka- gillar mer romantiska filmer faktiskt.
Tuggade tuggummi - Lördags
Drog ett skämt - 12 år sen - roliga timmen. att dra skämt är löjligt
Sjöng en sång - räknas nynnande? jag lär mig aldrig texter

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN...
Ätit müsli - a'men självklart!
Rökt - a
Tagit droger - bara om någon bjudit
Kysst någon - ja.. helvete..
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - ja.. helvete... ajja.. med betoning på sov.
Bakat - nä.. men baCkat med micran!

då ni läsare blir fler kan det också bli mer kvalité på inläggen. hare gött

/ Jålle
 
Av: Mariell 2008-08-06 @ 16:45:09

"Är dina föräldrar skilda - nej men det skulle vara bra - dubbelt så många julklappar."

- bra med någon som är ärlig!! :P

Av: carro 2008-08-07 @ 21:22:43 http://sillstroms.blogg.se/

haha länken xD


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0