ao

var det svårt att lista ut att hon jag skulle träffa på arbetsförmedlingen var sjuuuuuuuukt försenad eller?

nä antagligen inte.
jag träffade min andra "riktiga" medlare där när jag satt å väntade och hon tyckte som vanligt synd om mig.
det ska dom förresten ha +poäng för.. dom får folk att tro att dom bryr sig..

tillslut kom hon iaf och jag blev inskriven på ett program där jag ska få hjälp av ett annat företag att fixa jobb OCH det absolut bästa... jag kommer få deg!! 2500kr i månaden typ.
hade inte klagat om det var en 0a till i den summan..



/Jålle
 
Av: karran 2008-12-04 @ 19:40:42 http://karrobajs.blogg.se/

VAFAN.. jag vill också ha pengar1 jag som slutade gå dit :( bajs


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0