Carpe diem?


Intressant dag idag men tanke på allt onyttigt jag har stoppat i mig!!

For iväg till ICA med all pant vi har samlat på oss i "packen och kontrollen" på lunchen och där köpte vi godis för all deg + 30 spänn till.. dryga 1.6 KG löskarra = the shit.
Sen bjöd ogge på uppskjutet onsdagsfika så de blev torsdagsfika istället, mazarinkaka-grej som också faller i onyttighetsskalan. För att avslöja mer onyttigt så köpte jag en lunchdryck(Dr.Pepper) på ICA också.

Lyssnat på massa julmusik hela dagen idag, förutom efter lunch då de blev en Amy Diamond-session som mest uppskattades av mig tror jag, även om de var ogge som slog på't.

Fyfan vad jag behöver träna idag, men de orkar jag inte :/  blir nog en misshandel av magen istället, de behövs ju mest om man säger så...


/IDDE
 
Av: jålle 2008-12-18 @ 17:21:50 http://cowabungaalltso.blogg.se/

jag har ju planerat att vi ska befinna oss i bosvedjans gymlokal runt 19 och spöa allt som tänkas kan.


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0