fy satan

Det skulle ju vara fotboll i min(jålle) soffa idag.
Jag hade ringt till Idde och frågat HONOM om JAG hade kanelen matchen visades på.. jag tvivlade på att jag hade den serrni.

men Idde var ju sjukt säker och sa nåt om att vi sett på den kanalen förut.
JÄVLA LJUG.
vi hade ju laddat med chips, dip, godis, läsk och ett glatt humör.
det blev sjukt mkt stress kvart i 9 kan jag lova er, först ringde vi hem till iddes mamma och frågade om hon hittade rätt kanal. men nä..

idde www'ade in på nån stream-sida och allt löste sig tillslut.
2-2 blevre iaf för er som bryr er.


Det där med Iddes Spotify-inbjudningar.. ta det lugnt.. jag ska försöka fixa så han ger till "rätt" personer.


/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0