Soppa

happ...

jålle försöker tvinga mig att blogga av värdighet när jag inte alls känner att jag har någon värdighet att blogga om... skulle ju kunna skriva om att jag fortfarande blöder näsblod stup jävlar-i-mig ett... har ju fan fått cancer eller nått :/ men de skiter jag i.

Det enda intressanta som hända i mitt liv denna standard-tisdag var att vi hade inventering på jobbet. The big bosses hade hotat med övertid, men de blev fan klart sjukt mycket tidigare.. så jag gick hem 15.21 istället för 16.00 alt. 19.00 om övertids-hotet hade blivit av.

Nu ska vi försöka hitta en film att se i jålles soffa för att döda av den här standard-vardagen vi nu lever... men jag har ju fan sett alla nya av värde redan !

Annars så måste fan crewet som ska med till Vemdalen styra upp ett jävla möte eller dyl. Så vi har bilar att färdas i och mat att äta !


Imorrn ska jag spela inomhusfotboll, ni kan ju förvänta er en bild på min fot som vanligt !
/IDDE 
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0