cowabunga

yo! idag har jålle varit på arbetsförmedlingen och jag måste säga att min medlare verkligen tycker synd om mig.
jag fick några tips om vart jag skulle söka jobb å sådär men det mesta av mötet handlade om att hon satt å tyckte synd om mig..

och liksom tittade på mig med sorgsna ögon och visade medlidande NA jävus.
sen bjöd hon på 2 godisar.

nåt riktigt intressant med det där mötet var att jag fick veta att hon är ett stort fan av manchester united så vi pratade lite om senaste ligamatchen mot hull. vi kom fram till att vi båda borde ha drabbats av nån sorts hjärtproblem pga den stressade situation vi fick mötas av i 80e minuten.
Hon är verkligen ett genuint fan också, hela hennes familj är liverpoolare.

ajja nog om det. jag har precis smackat i mig en kebabtallrik från kebabcity. och nu ska jag plocka ur diskmaskinen

THUG LIFE!


/Jålle
 
Av: Angelica 2008-11-06 @ 22:58:33 http://sjusadeles.blogg.se/

Hahaha, skönt inlägg!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0