min dag - mitt liv

Mitt liv handlar främst om att vara effektiv. Jag ser mig själv som en oerhört effektiv människa.

Jag kan förklara hur man effektiviserar sina måltider som ett exempel:

Man kliver upp sent som fan så man slipper äta frukost och slipper äta lunch. Detta kompenserar man med ett stort glas vatten och sedan inväntar man vänner.. vännerna tar med en på någon random resturang - gärna en pizzeria.

Där beställer man en rejäl kebabtallrik och sedan suger man i sig det mesta av den. Salladen kan man skippa.
På så sätt behöver man bara äta 1 mål mat istället för 3! snacka om effektivt.

En annan sak jag är bra på är att få ut det mesta av min säng, andras sängar går också bra men inte lika bra.
Det är främst i uppvaknandet jag är suger ut allt som finns att hämta.
Man kan ställa väckarklockor.  Olika tider är ett måste, 1 som är tidigt som fan så man vet att man kan gosa på aslänge efter man först blivit väckt, en annan som ligger mittemellan liksom (här kan man kliva upp också om man ska nånstans)
och en sista där man måste kliva upp. Sen om man inte behöver kliva upp till nåt kan man helt enkelt sova vidare efter den sista väckningen.


Igår när jag var på skatehallen hade min morfar ringt å hört om jag kunde hjälpa honom att bära massa skit idag.
Jag var ju inte hemma så jag tänkte han får väl söka upp mig om han vill ha hjälp. Och självklart så ringer han hem(jag svarar helst inte hemtelefonen) - jag sover vidare.
Sen ringer han min mobiltelefon(jag såg att det var han) - jag sover vidare.
Plötsligt plingar det på dörren(jag kände igen hans pling) - jag sover vidare.
Sen ringer mobilen igen(såg numret igen) - jag sover vidare.
Det plingar på dörren igen(garanterat samma människa) - jag sover vidare.

När det tillslut blir lugnt å skön kliver jag upp och tro på fan att det plingas på dörren efter ett tag igen men nu hade jag tur, det hade börjat bli mörkt så vi sköt upp sysslan till imorgon. Så imorgon kommer han vid 11.30-12.00 och eftersom vi bestämt det här i förväg så kommer jag kliva upp.


/Jålle
 
Av: Jesper 2008-11-11 @ 17:53:33

jag ska lära morfar att läsa den här bloggen om det är så det sista jag gör innan han dör

Av: karran 2008-11-11 @ 19:13:11 http://karrobajs.blogg.se/

HAHAHA


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0