Odds

tjabbatjena hallå!

Vafan waistar jålle dipp och grejjer på en skitfilm istället för att njuta av de till senaste Entourage avsnittet?

Idag skulle jag till tandläkaren 15.40 men så blev de inte. För när jag sitter på jobbet och väntar på att klockan ska slå 15.15 så man kan stämpla ut och fara iväg så får jag ett samtal att magnetröntgen hos dom har gått sönder och dom kmr inte laga den idag... så jag fick en ny tid samt att jag fick jobba vidare 45 minuter. Vad är oddsen för de egentligen?
Tack vare att jag va på fel plats på rätt tid blev det som så att jag "hädde" självklart sönder min första "pryl" på arbetet  =)
Inte direkt en big deal.
Men nu är ju min kväll urspårad ändå


Arson > Löpning > Umgänge > Sömn ?
/IDDE
 
Av: jålle 2008-11-10 @ 17:08:17 http://cowabungaalltso.blogg.se/

Run fatboy! RUN!!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0