På andra sidan läggdags

Waddappp homeeesz<<<< !

Jäkla eventfull day jag inte har haft alltså...mestadels besvikelse.
I will let you know why.

Beställde hem ett par skor och en skjorta i måndags, de kom idag. Tro på fan skorna är för små ! har aldrig hänt mig någonsin att jag beställt hem fel storlek.. men de där märket hade US 11 som 43.5 och inte 44.5 som de är på alla andra typ. Kollade hemsidan igen om de fanns några 12er så jag kunde skicka tbx och få större.. men självklart vare ju slut på dom :/ så jag har skickat efter helt andra skor istället. De är lite mer "vintriga" också, så de kanske bara var bra..
Aja skjortan satt ju som ett smäck iaf !

Efter jag lämnat in mitt paket för återsändning(säger man så?) åkte jag till peran för "game night". Var inte lika roligt med NHL 2009 då dom andra har tjuvtränat i veckan och med offside-regeln på... så vi såg på The Dark Knight efter ett gäng matcher istället.

Nu är ju frågan om jag ska se Vi Hade Iallfall Tur Med Vädret eller om jag ska sova, de är ju trots allt långt efter läggdags
/IDDE
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0