Skridskor o sånt


Blev väckt av ett sms idag vid 13.34.
Sen dess har jag haft mycket på schemat. Åkte och tjacka en hockeyklubba på stadium sen for jag till joel och kollade på United pissa på Stoke (5-0). Härligt att se Ronaldo hyvla in en frispark från 35 meter.

Sen jävlar i mig  for jag och balta + baltas-flickväns-bästis-lillebror till gärde för friåkning. Sjukt latjo ! jag ramla fan bara en gång, men jag skyller på isen, den var fan inte nyspolad och de hade vare match precis innan så de var lagomt sönder-åkt.
Kan mycket väl bli en session imorgon också fast ute... inte lika latjo där, skitvädret gör en bara deprimerad

Nu ska jag, jålle, fjudas o juliette åka och bowla

/IDDE
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0