syndaronsdag

eyy... lissna.... Wzupppppp

Onsdag = Onsdagsfika på jobbet.
Det speciella med denna onsdag var att de inte bara va vi i "packen och kontrollen" som hade fika, utan de va någon annan på företaget som bjöd alla på fika.
Det resulterade i att jag åt 3 cocosbollar, en arraksboll och 2 kakor.  Där snackar vi synderi !

Tur va väl att vi kör inomhusfotboll på onsdagar så jag har sprungit av mig de mesta !
Förövrigt hade jålle lejt en Vigilante att ge igen på mej sen jag döda hans axel förra gången. Jag tänker inte whinea som en liten bitch(;läs jålle) men de är nästan blåöga :(

blossorna är värre denna gång
/IDDE
 
Av: jålle 2008-11-19 @ 19:32:10 http://cowabungaalltso.blogg.se/

jag hade inget med det där å göra.. tyckte bara det var bra gjort att han mördarej

Av: My Josephine 2008-11-19 @ 20:03:36 http://mitsukononame.blogg.se/

Hehe okej. Trevligt :) Åhe, arraksbulle.. längesen :( :(


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0