trötta ögon osv

mina ögon har påbörjat en förvandling.
dom har börjat sjunka ihop till "smoker-vision"/kinesögon och nån har börjat packa ner saker i påsarna under ögonen.
notera att jag inte röker/äter några droger- mitt ansiktsuttryck skulle kunna ge en hint om att jag gör nåt liknande.
depressionen hänger över mig som ett brummande åskmoln och det absolut värsta:

min haka har börjat fått såna där ofrivilliga darrningar som om att jag är på väg att börja grina.
jag har anat att den här depressionen ska blomma upp här under hösten men jag har gjort ganska mycket för att det inte ska ske. dagens biobesök till exempel, jag var inte alls sugen på att se nya Bondfilmen för jag visste att den skulle vara kass. men som den gode vän jag är så fick idde välja film, sen vet man ju inte om den där Max Paynefilmen hade varit så mkt bättre så jag ska inte säga så mkt om det där..

en sak jag diskuterade med balta häromdagen var att göra slut på lidandet liksom.. vi har småsnackat lite om det förut, typ att köra av vägen i hejdundrande hastigheter och sånt där. häromdagen antydde någon av oss om att ett skott genom munnen med ett handeldsvapen inte hade varit så jävla fel. men man vill ju kliva av plan med stil och respekt så man kan ju inte skjuta sig själv i en garderob eller liknande. och sen har jag inte tillgång till såna vapen heller. och jag är egentligen en väldigt optimistisk människa så att verkligen planera självmord är inget jag sysslar med helhjärtat.

och om man nu endå ska ta självmord då ska man ju lämna efter sig nånting av kvalité.. typ nåt i Kurt Cobain-stil.
eller typ några teckningar eller dikter osv..

jag behöver ett jobb!

/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0