1000p

Hej!

jag har inte ätit sen 19.30 igår.. JAG E HUNGRIG !!!
Annars så spöa jag precis jålle på patiensduellen med 17-8 och fick 1000p värsta fett!

United spelar inte förän 18.25 idag, vafan ska man göra tills dess rå?... jo man kan åka och köpa tilltugg i massor och äta mat, frågan är ju vad de bjuds på här hemma idag.
Igår vare inte bra mat för mig, åt pizza till lunch och käka middag på MAX.
Måste styra upp träning nu till veckan om snoreriet kan upphöra att existera! har fan inte tränat på 10 dagar minst alltså.

Imorgon ska jag jobba så jag kan inte följa med jålle ut på förfriskningar ikväll... men det får vi ta igen igen någon annan helg eller nått


Blackburn - United 0-7
/jojje
 
Av: jålle 2008-10-04 @ 15:17:58 http://cowabungaalltso.blogg.se/

inte för att paja stämningen, men jag tror det blir 1-3.. jävla santa cruz fittan kommer ju scora


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0