dag av adjööön

idag tog jag farväl av min extrasäng som jag haft stående på mitt rum ett tag.. jag har haft den där för de tillfällen det blir för trångt i min riktiga säng, ni får tolka det där lite som ni vill.
jag tänkte ge bort den till min vän men jag fick 200kr också så jag antar att den blev såld.


jag tog även farväl av jojje. han och balta sitter antagligen på nåt tåg nu- dom ska till manchester en sväng, för er som inte visste det.
jag glömde ta farväl av balta så jag antar jag kan göra det här och nu.

good bye balta. förhoppningsvis störtar/krashar/krockar inte planet/tåget/bussen. och förhoppningsvis vinner vi på onsdag :==)


förutom det där har jag hållt mig sysselsatt typ hela dagen.
jag följde med min kompis linnea ut till birsta city.
hon hade en lista med grejer som skulle köpas.
jag satte mig in i rollen som toffel-pojkvän och hjälpte till att hålla i påsar å sånt.
hon som jobbade på body shop tog för givet att vi 2 var ett par. när hon penslade/puffade på nån slags smink i ansiktet på linnea sa hon flera saker som jag tyckte antydde på det iaf.

det var lite roligt faktiskt..


nåt annat som var roligt var Boston Tea Party.
Fredrik berättade lite om sin ungdom och langade ut bild och namn på en snubbe som jag har haft som biologilärare, nämligen Hugo von Zeipel. schön snubbe för övrigt.


jag rundar av med att säga att nu några dagar är det bara jag som kommer langa upp inlägg på bloggen. hoppas ni känner er lika entu-entuiasi Jag vet ju inte ens vad det heter...

Nu får jag göra som jag vill.


/Jålle " enväldige härskaren " Nilsson
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0