god fucking morgon!

idag hände någonting oerhört jävla jättekonstigt och häftigt!
jag hade ställt klockan på väckning klockan 12.00 (haha arbetslöshet) men gissa när jag vaknade!

äh.. jag berättar istället. jag vaknade 11.59! jag hann precis ta av alarmet innan den slog 12.00
helt sjukt.


iquell är det Love up North.. det kommer bli äg, speciellt Randy, JohnOssi och Pacific!
Pacific! hade jag inte hört så mkt av innan jag visste att dom skulle spela på stadshuset, jag stal såklart en skiva
och hujeda.. det är ju fan asbra.

tror den här låten är min favvo Pacific! - Hot Lips
känns oerhört Daft Punk inspirerat..  fett äg för övrigt, ni är så stekta om ni inte har biljetter.


nu ska jag hämta Idde på hans jobb.. jag är en så bussig.
hare!

/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0