jag är vaken

tja! haha jag ska aldrig flytta hemifrån. min mamma äger för mycket..

igår när jag kom hem så vaknade hon och frågade vad som hade hänt.. (som att det var nåt fel)
jag sa: inget. vafan äre märe??
hon menade att jag var hemma tidigt och frågade om det var tråkigt på stan. jag kom hem typ 3.........

om jag ska vara helt ärlig så vare inte värt pengarna igår.. eller njaoo det var var det väl iofs.
men om vi säger såhär... jag har haft roligare för ~400kr förut.
Banden jag såg tycker jag inte var så mkt till party.
Randy hörde man ju inte vad dom shöng och det fattades någon att kramas med till Pacific!

Pacific var nog endå bäst igår.. synd att inte alla gjorde som mig. dvs tankade deras skiva och kollade upp hur mkt äg det var. Publiken fattades helt enkelt.




/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0