Plåga hjärta/lungor

att plåga hjärta/lungor är ett krav för att man ska få bättre kondition.. jag plågade i ca 24 minuter nyss. men jag måste erkänna att jag fegade litegrann..

först å främst så kände jag att hjärta/lunga skulle palla att springa längre.. men lust/benmuskulatur var lite tveksamma.
nu i efterhand känner jag att jag kunnat springa nån kilometer till...

jag vet inte exakt hur långt det blev sträckmässigt men jag rundade coop i haga via hagaskolan och sen sprang jag hem via baksidan av shell.

den andra saken jag fegade ur var: spurten.. eller slutspurten om ni så vill, jag struntade helt i den.

med det sagt så kan jag också berätta att min mor har gjort en riktigt fin macka som jag ser stor potential i.. salladskyckling,sallad,gurka, vitlöksås å grejer..

om nåt är oklart äre bara å fråga på msn eller i kommentars-fältäh här nere.


/Jålle
 
Av: jålle 2008-10-13 @ 22:02:01 http://cowabungaalltso.blogg.se/

vafan! jag märkte nu att det var lite mangoraja på mackan också.. WAY TO GO MOR!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0