skullere där va rolit eller?

de 2 manchestrarna skickade "roliga" sms till mig i morse.

dom måste ha varit väldigt trötta eller så har deras humornivå sjunkit 4-5snäpp i rolighets-skalan för dom skrev såhär:

"Ses i england eller ska du du med? Sista chansen nu... speeda isof"

och
"Ses i england, eller du kanske skippar?"

jag orkade inte ens svara på något av de 2 sms'en men hade jag gjort det hade det varit något i stil med:
"Ja, jag ska med... vafan väntade ni inte för!?!! nu river jag kompiskontraktet"


det var även någon som ringde mig vid 10 tiden i morse.. 6miljarder signaler, 2 gånger
jag trodde det var från Hertz som jag skickat en arbetsansökan till. jag hade skrivit att jag kunde svara min mobil dom flesta timmarna på dygnet - det var ljug från min sida, men som tur var såvare inte hertz.


nu ska jålle se på film.
hare


/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0