strandpromenad

tjenixen.. jag känner att jag verkligen inte orkar skriva, men jag har inget bättre för mig just nu så here it goes

Dagen idag idag idag:
Vaknade typ en pytteliten stund innan min telefon ringde, typ som att jag egentligen visste att det strax skulle ringa.
Jag hade inte så mkt problem att rulla ur stället där no action happens och styrde upp Birstabesök..

Det kändes som att det kunde vara bra att ha några uti-fall-att-öl ifall det skulle bli något festliknande.. man vet ju aldrig liksom.. när jag körde upp till mina vänner så tänkte jag: det här går inte, stoppar aina(haha) mig nu så klipper dom körkortet på plats, jag är ju fan packad.. Balta fick köra istället.

Diverse födelsedagspresenter inhandlades men jag kan inte avslöja fö ja vet inte om dom är skänkta än.
Sista basketsessionen för i år spelades och självklart gick Jålle med vinst som vanligt(jag ljuger förresten aldrig).
Sen fick vi för oss att åka till Alnö... tog ett sista dopp i havet på Hartungsviken(?) det var lite småkallt.. men det var fan värt.

Det köptes chips å dip i mängder inför Unitedmatchen som sågs hemma hos mig.. det var fett - vann ju som vanligt.
Rafael från start var väldigt betryggande.

Dom där ölen jag köpte fick jag ingen användning av.. sparar dom till nån annan dag, istället blev det gymhäng i nån timme.. snickrade ihop en ny gym-cd.. blev rätt så nöjd med den.

ajja nu ska jag www'a och msn'a kanske!

vi hörs hörrni!

/Jålle
 
Av: balta 2008-10-19 @ 00:52:41

Skitsnack! Basketvinsten tillhör mig. 2a på 2a på 2a..ja ni som var där vet!!

Av: IDDE 2008-10-19 @ 02:12:41 http://cowabungaalltso.blogg.se/

vafan joel kom ju sist som vanligT ! hade vunnit om min 360dunk hade räknats


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0