AAAAAAJ!!!!!!!!!

Jag känner olidlig smärta i mitt vänstra öra.
har haft ont i det sen Cypern.. jag trodde det var nån insekt som lagt ägg och att dom små insektsbarnen skulle krypa ut efter ett litet tag... men det verkar som att det är något annat som är fel, eller så är det bara en jättestor insekt.
Om ni inte tror att det gör så ont, fråga min mor.. hon vet att jag skulle inte kliva upp halv 7 i onödan fler än 1 gång.

Efter pan-pizzan ska jag åka ner på vårdcentralen å trängas med gamlingar.. funderar på att börja grina om det är kö- går säkert fortare då


/Jålle
 
Av: Mariell 2008-09-02 @ 14:15:55 http://maarieell.blogg.se/

Kör med hundögonen, du vinner allas medlidande och kärlek.


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0