Arbete osv

wazzzzzzaappppppp!

Blev 2 timmar övertid idag för min del idag.. gjorde typ ingenting =) rockade videos på youtube istället, mestadels volbeat men även annat fjant som ogge ville lyssna på typ Kick - Fest Hos mig
Äger att få betalt för att lyssna på musik men jag gjorde de jag skulle också så kalla mig inte latofejs!!

Annars så har jag lite andra knep för att få dagen på arbetet att gå fortare.. eller knep o knep, de är ju för att min dag ska gå fortare, så ni kanske inte kan kopiera rakt av ! men ni kan ju modifiera lite som ni vill :D
  • Påpeka allt oskar gör eller vad han är genom att kalla han namn med ändelsen skar eller kar, typ Latskar, Telefonskar, Gå-på-toa-skar osv.. idag stog jag och martin i 40 min och hittade på nya, den bästa enligt han var Vaniljsåskar
  • Sjunga med i låtar på radion (p3 som strömmar)
  • Tävla mot adam i "vinn adams pengar" på mix megapol 8.50 (ända stunden vi har mix megapol på)
  • Smsa med nära och kära (har ni oskar som när eller kär så smsa inte han, han håller på med telefonen fan stup i ett ändå..)
  • När de finns pastej på morgonfikat går dagen fortare också.. för då äter jag 7 mackor istället för 4 då de bara finns ost och skinka =)
Kyss min röv
/jojje
 
Av: Amanda Eklund 2008-09-03 @ 19:04:18 http://dumpamig.blogg.se/

Idag börjar ju det efterlängtade Idol 2008 men en ny jury ser du fram emot det lika mycket som jag? och vad tror du om den nya juryn?

Av: gaaaah 2008-09-03 @ 19:51:58

vinn adams pengar börjar ju 08.50 =)

Av: jojje 2008-09-03 @ 19:56:50 http://cowabungaalltso.blogg.se/

ja de gör de ju haha =)


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0