Besvikelse

Ja.. de är mycket som går utför nu när hösten smyger på, ilskan stiger inom mig och egentligen vill jag skälla ut diverse människor men jag väljer att inte göra de för jag håller min ilska inom mig för att sedan ta ut allt på en stackars person som kommer i min väg vid fel tillfälle.

Jag behöver styra upp ett träningsschema för hösten också så jag kan sluta vara tjockisen i gänget =) ska ju åka vasahelvetet igen äre tänkt.. dvs jag har tvingat mig själv att göra de igen. Som att de kommer bli mycket snö i vinter.. de är fan dags för en riktigt vrål-vit vinter

Nu måste jag göra något roligt, typ sätta helt sjuka skott på basket som jag gjorde igår!! fast de nämnde fan inte jålle i veckans lista trots att jag bad han göra de, jag hatar honom också, men de är bara småpotatis

Vi måste fan skaffa en designjävel snart jålle, både du o jag lider av de här svart/vita skiten !

/Glada killen named jojje

ps. läs inte de feta som en mening. ds
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0