Det är inte tanken som räknas.

haha jag har tänkt på det där när presenter uttdelas.. det är fan inte tanken som räknas när en person ger bort ett skitet litet skitpaket som inte har något personligt eller "penga"värde..

dom kan inte säga: tyvärr hade jag inte tid att köpa den saken jag tänkte först för det var slut på ena stället och det andra stället stängde när jag var i bilkö.
och sen säga: men hehe. det är väl tanken som räknas.


det är gärningen som räknas..

man är inte elak om man tänker elaka tankar om någon, man är elak om man gör elaka saker mot någon.
bara för att man tänker snälla saker så betyder inte det att man är snäll, fattar niii? :)

men sen kan det finnas dessa skenheliga as som verkar vara snäll men som har onda baktankar om varenda grej dom gör.. sånna finns det gott om.


ajja nu äre tacobuffé-dags på bite-line med morzan..


/Jålle
 
Av: balta 2008-09-19 @ 16:53:02

Hälsa morzan


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0