fan vad jag kör!!

tjoho.. orkar inte gå in på de bravader som utfördes innan 17.50 idag.

jag skulle skjutsa ner min mor till den där båten nere i hamnen. medvind eller vad den heter - kommer inte ihåg..
men hursomhelst så tänkte jag lämna tillbaka Linneas halsbands-boll i samma veva så jag slängde denna till min mor.

när jag kommer hem till linnea upptäcker jag att halsbandet inte finns i bilen, min mor hade stoppat ner det i sin väska!! tjuv!
så jag fick åka ner till stan igen. och upp till haga.

sennn så skulle jag skjutsa balta, stoffe och macke till deras träning. och ska hämta dom sen.

seennnnnn ska jag hämta mor.. äfdasfdfg ska hinna träna själv emellan också.. måste fan dra nu


häjdå
(finnerockarn på idol igår var king)


/Jålle
 
Av: linnea 2008-09-18 @ 22:24:16 http://linneayo.blogg.se/

whaat?! de sa du inte! tjuvmamma!

Av: jålle 2008-09-18 @ 22:40:08 http://cowabungaalltso.blogg.se/

haha ja jag glömde.. kom på det i trappen påväg ner.. men orkade inte springa upp å berätta bara det.


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0