Must

Tjenix!

Jag har fan inte gjort mkt vettigt idag... jag var iofs på jobbet men de fanns ju typ ingenting att göra så jag åkte hem tidigare.
Sedan hemkomst har jag glott på Entourage(fett äg) och Hål i väggen(fett oäg).

Potatisbollar och hamburgare fick bli min middag och även matlåda imorgon, just nu peppar jag inför gymhäng ikväll med att suga i mig mängder av pepsi, spelar ingen roll för jag ska ändå döda 45 min på  trampmaskinen a.k.a kaloribrännaren sen är de tänkt.

Jag har kollat på stughelveten till nyår också men alla bra är ju borta redan!.. måste fan boka denna vecka om de ska bli något bastubad i våran stuga.
Någon som vill med förövrigt ? let me know

/jojje
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0