SO

yo igen

jålles inlägg va ju crazy... förstår man inte att de är smakskillnad på plopp och center är man ju mental.. (därmed sagt att inte jålle är mental för de va inte de han ville säga med sitt inlägg) man blir ju inte direkt klokare av att man vet att de är mer socker i plopp.
Skillnaden på smaken känner man ju...så bevis av innehåll spelar väll inte så stor roll, smakerna kan påminna om varandra, visst.. men skillnaden känner man ju!
Jag har haft sådana här diskussioner  flera gånger med diverse som säger att de inte går att känna skillnad på saker typ: coca cola och pepsi eller center och plopp, antingen är era smaklökar fucked up eller så är mina överlägset bäst ! aja skitsamma


Ska ta upp min Shot-Online karriär idag hade jag tänkt !! Shot-Online är ett fult golfmmorpg-spel som jag är sjukt grym på!! eller iaf var sjukt grym på :D
Lär ju hålla i sig i en vecka för att sen överge, men lätt värt tidsfördriv till United börjar


Swing it magistern swing it!
/jojje
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0