Svårt val

tjena kompisar

Sitter och kollar upp sportresor till Manchester men jag har svårt att bestämma mig om jag + sällskap(balta) ska se matchen mot west ham den 29/10 eller mot hull 1/1,
båda har ju sina för- och nackdelar...
West ham-matchen blir lättare för balta för då har han frivecka och slipper vara ledig samt att jag då är hemma och kan gå på halloweenfest !!
men då måste ju jag istället vara ledig 3 eller 4 dagar på jobbet och kan gå miste på inkomst.
Det är sämre hotell också + att de är onsdagsmatch

Hull-matchen så behöver jag bara vara ledig 1 kanske 2 dagar och balta 2 men då missar jag ju världens halloweenröj @ amandas.. men de är lördagsmatch och då kan de mycket väl bli utgång där också :D
Priset är de egentligen ingen skillnad på så de spelar ingen roll.. eller de är billigare biljetter till hull men dyrare flyg :D

Egentligen väger ju fotbollsintresset över halloweenfest, men de va ju grymt kul senast jag va på fest där(även de utklädningsröj).. så de skulle ju va synd att missa
så vad fan gör man?


Nu ikväll ska jag iaf se United pissa på Middlesbrough i jålles soffa!



jag är kluven
/jojje
 
Av: Jesper 2008-09-23 @ 18:12:48

det enda jag har att säga är att Halloween fester är FETT överskattade, men lördags matcher live är inte det.


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0