Tisdagsblogg = Nej

Tja!

Ja en tisdagsbloggning är så sjukt ointressant måste jag säga.
Min tisdag va i samma stil som alla tisdagar... inget speciellt man vill läsa kanske, men jag jobbade 06.17-16.13 och som vanligt denna vecka så vare inte mycket att göra.
Istället för att packa 55-60 stolar så packar vi typ 25-30 om dagen nu.
Jag kom hem och maten stog på bordet, betade av mina serier för dagen(Weeds, OTH o PB) sen vare inte långt kvar till inter - panathinaikos som va jävligt sevärd, efter det så gick jag o la mig.
SKOJ VAH !?

idag äre typ samma historia fast det fanns ingen färdig mat på bordet! mina roommates är försvunna :( sen så är det ju nya serier(90210 o House) och ny match att se :D och inte vilken match som helst heller för den delen, Vårat älskade lag Manchester United ska spöa skiten ur Villareal =) Ses i min soffa om någon känner för att joina
Men nu ska jag titta på 90210(Silver är assnygg)

Puss
/jojje
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0