tjabba!

Min far har krockat med bilen. Det var min mors fel.

Båda lever. Ingen arvs-deg.

Jag vann basket som vanligt. Jojje och Balta blev sur.

Snart ska jag se den där Zohan-filmen. Säkert skitdålig.

Jag skickade mail till 4 företag idag angående arbete. Snart har jag 4 jobb, vill nån ha ett?

Min msn-lista är sönder. Inga snygga tjejer är online.

Det var ovanligt många läsare igår. Kommer garanterat inte vara likadant idag.

Jag vill elda. Eller spränga.

Jesper frågade om jag var sugen på lite Motorhead live i december. Det är jag inte.

En nakenfis skrev att jag var en "Sexib0i" på en bild jag lagt upp på bilddagboken. Jag var inte naken på den bilden.

Jag är avis på Mariell som precis börjat på MIUN. Nollning är fan askul.

Flickvän skulle uppskattas. Jag är less på pojkvän(ner).

Jag vill ha en ny mobiltelefon. Mp3-spelare av värde är ett krav.




uppgivet farväl
/Jålle
 
Av: malin 2008-09-01 @ 23:14:10

jag känner med dig

Av: Mariell 2008-09-02 @ 14:15:07 http://maarieell.blogg.se/

Nollningen är verkligen rolig :)

Jo, på fredag på ölympiska spelen blir det öl och cidervagn, men icke ikväll. Vi har fått köpa eget. Eller inte jag då, för jag är ju för liten :'(

Väldigt roligt att ni uppdaterar så pass ofta i alla fall, massa att läsa när man kommer hem :) :) :)

Av: okänd 2008-09-02 @ 18:00:33

här har du en flickvän


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0