Tropic Thunder!!!

TJAAAAAAAAOOOO !

Vare på bio med jålle, balta och jesper & co.. såg typ världens roligaste film ever... TROPIC THUNDER!
helt sjukt bra dialog i hela filmen, den är ju fucked up helt enkelt :D Robert Downey Jr äger!! ska fan gå in på imdb och läsa hans repliker i filmen.. de får bli mitt fredagkvälls-nöje ! helt sjukt värt de =)

Det finns ju andra saker som äger också... Det kan vara en person eller en sak, vad som helst... Men just nu är de Mikaela som äger i mina ögon!! inte bara därför hon skrev så gulligt i sin blogg om mig utan för att jag verkligen tycker de.
Och ni killar som läser denna blogg kan se fram emot nästa fredag för de är en väldigt stor chans att de är just hon som är veckans kontaktannons!


Later
/jojje
 
Av: Mikaela 2008-09-27 @ 02:02:53 http://mikaelaostman.blogg.se/

VAD FINT! :') :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0