fajn fajn fajn

Min mamma mår bra!

Överraskande bra, för de gånger jag yo'at på nyopererade människor har dom varit sönder både i kropp och själ.
Nu vet jag vart jag fått min hårding-aura + optimist-attityd ifrån... dvs from my mother.

Jag tror inte hon kommer få nåt ballt ärr efter operationen heller (som jag hade krävt om det var jag som opererades) så... jag vet inte vad hon tycker om det, antagligen är hon glad.
1x färre blindtarmar i min morsas mage!



nu ska jag fan iväg å lira boll!


/Jålle
 
Av: cat....jålles cool mother 2009-04-22 @ 13:02:43

jag mår bra...hög som en lärka inatt efter alla doser av diverse intravenösa drinkar white wine...sangria och sen en avslutande sängfösare ,kanske det var bacardi/cola.... vad vet jag hehe...men nu till det bästa blir flyttad till vårdhotellet skvadern very nice place ALL INCLUSIVE måste ha lite mer intravnöst droger innan jag får åka hem . // cat

Av: jålle 2009-04-22 @ 14:08:04 http://cowabungaalltso.blogg.se/

jävla fubb


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0