VÄCK MIG INTE!!!!!!

"jag kommer och kollar att du städat imorrn kl 12.00 - men säg inget till mamma" / mormor

ungefär sådär sa hon igår.. jag att jag inte ville att hon skulle komma och att jag klarar av att städa själv men jag förstog att hon inte skulle förstå.

så jag skrev en lapp:


gissa om den funkade... hon var ju endå å plingade på och knackade på rutor och ringde i telefoner och ropade.
jag vägrade öppna och kunde lätt somna om ett tag.. tills hon började telefonterrorisera mig igen.
jag svarade inte men det samlades upp massa meddelanden i röstbrevlådan

det som gjorde att jag klev upp tillslut var:
"du behöver inte sova mer än 10 timmar bara för att du skjutsat jesper, nu öppnar du dörren nästa gång jag kommer eller så ringer jag till räddningstjänsten!!"


ASSÅ.. HAHA!!!!!!!!!!!!!! hon ringde ju igen efter det där.. och då förklarade jag att jag inte ville att hon skulle komma, vet inte om hon fattade så dörren är fortfarande låst.. räddningstjänsten kommer inte iaf.




/Jålle - handstil, vart äru?
 
Av: elin strömberg 2009-04-14 @ 22:17:22 http://elleme.blogg.se/

hahah stavfel och suddat över lr? =D haha askul lapp.

Av: jålle 2009-04-14 @ 22:42:30 http://cowabungaalltso.blogg.se/

jag måste fan träna på bokstäverna.. det här är ju pinsamt.. 3 olika sorters T'n

Av: balta 2009-04-16 @ 18:40:16

Kvinnan är bara för mycket! :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0