Kickat

Nu har jag börjat kicka igång lite semesteraktiviteter så här inne på vecka nummer 2. Började dagen med att lapa lite sol och började läsa en bok(HP Deathly Hallows). Styrde huyndaien ut på spikarna o lekte i orres stuga! Åkte ring o lapade ännu mer sol, mina armar har fått någon slags dundervärk pga ringåkandet  men det är skön/värdig smärta så inget gnäll.. Kanske kommer upp en bild på vattenlekandet så småningom, måste bara få bilderna av fjd först.

Kvällen spenderade jag på SF med Sommaren Med Göran, lite av en besvikelse faktiskt...

Spelat ett jädra massa NBA har jag också gjort, utklassa nyss peppe i 2 matcher innan han fick vinna sista med 109-106 :// men jag var ju bulls o dom har fan ingen värdig 3-poängsskytt

blir väl något liknande under dag 2 denna vecka..


/IDDE - lapar och läser imorgon, durå?
 
Av: sandra 2009-08-04 @ 02:30:32

biokort nästa johan..


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0