SL

blääääähhh

  • Veckans Frispark - Andersons
  • Veckans Vecka - Semestervecka numero uno
  • Veckans Film - I Love You Man. Nästan så att The Proposal får vara veckans film.. men bara nästan
  • Veckans Aktivitet -  Semesterslöeri
  • Veckans Plats - Östersund/yran
  • Veckans Insikt - Att jag har spenderat nästan 17000 på www-shopping i år
  • Veckans Färg På Håret - Brunt
  • Veckans Dag Utan Minne - Fredag
  • Veckans Fastning - Wheelie-grejen på skate 2, tog ju fan minst 200 försök innan jag insåg att nose-wheelie var mkt lättare att göra
  • Veckans Vill Ha - Uniteds nya bortatröja i min garderob
  • Veckans Får Inte Till - Att MUTV ska funka på nydattan :/
  • Veckans Dans - Handvattenfall, funkar till alla låtar
  • Veckans Tja-det-var-inte-igår! - Träffa mariell uppe på yran
  • Veckans Ös - Petter - Såklart/jimmy
  • Veckans Taktik-Champion - Jålle med sin playbook i NBA 2k9
  • Veckans Dunderhonung - Pucko/Minttu-groggarna
  • Veckans Länk - http://www.nattensmess.se/ dunderkul!
  • Veckans Helgsaktivitet-för-vissa - Arbete på Rättspsyk /jållz
EEEEEEEEhm.. jag(jålle) kom på de 2 sista.. den här veckan känns ganska meningslös. läju bli mer klös i listan då jag jobbat färdigt på Ortviken - 1 vecka kvar bara.
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0