Jag längtar lite

Jag längtar lite till söndag..

MEN BARA PÅ 1 VILLKOR!!
Om suit-sunday tas i bruk kommer söndag äga.
Annars blir det nog bara en vanlig bakis-söndag med ångest som höjdpunkt.


Suit-Sunday = En vanlig söndag med dresscode: kostym


Anledning: Mest för att det är så jävla snyggt med kostym men även för att det är roligt.
Som det är nu så används ju kostym endast om man ska på nån tillställning av högre rang någon gång per år men jag vill alltså ta ner det några nivåer... sunksöndag iförd kostym blir ju ingen sunksöndag! Det blir ju en söndag fylld av äg oavsett vad man gör. Gärna varje söndag - men det lär ju knappast accepteras i bekantskapskretsen(det blir ju bara bra om alla har kostym på sig)
 
Av: Jesper 2009-12-04 @ 07:50:19

uncasual fridays är ju skönare.



SUIT UP!

Av: IDDE 2009-12-04 @ 09:04:51

sa vi inte 3e söndan varje månad under nästa år?

Av: jålle 2009-12-04 @ 14:18:48 http://cowabungaalltso.blogg.se/

nä det sa VI inte.. du kanske sa det.. men inte jag

Av: IDDE 2009-12-04 @ 18:20:11

alltså gäller det jag sagt då


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0