jahopp

Fast nå så jävla mycket på level 56... har suttit å klurat å sökt å klurat i fan 2 timmar nu.

/?level=56&9&13&18&24
DET DÄR ÄR ALLT JAG FÅR VETA



Jag ger upp för stunden och berättar om vilket helvete det var för mig att komma in i min bil idag.
Bilen har varit obrukbar i flera dagar nu pga att den frysit ihop till en endaste liten isklump

Så idag tog jag tag i saken... med 1st tändare, 1st Frifrost Spray, 1st Tång(var det närmaste verktyg med bänd-kvalitet jag hittade) och EN JÄVLA MASSA VÅLD.

Jag värmde nyckeln och började lirka.. Sprayade asmkt i nyckelhålet och fortsatte lirka, tacklade dörren ett gäng gånger, bankade längst lister ett gäng gånger, sprayade längs dörrens lister ett gäng gånger, våldtog dörrhandtaget samtidigt som jag lirkade i låset och sen KLICK!

Låset var brukbart men dörren var igenfrusen mer våld + spray = öppen dörr.
Men motorhuven gick inte att öppna.. och bilen gick inte att starta pga dåligt batteri (tänkte värma upp hela skiten med några varv runt bozhooden) så jag fick ta till mer våld - nu med min provisoriska kofot. OCH VIPS! den ä öppen wöö wöö!!!!!!

Kopplade in motorvärmarsladden å allt det där i min specialkontakt jag har där under huven...
Självklart skulle ju inte kupé-värmaren fungera heller.

Det här hände då: Kupevärmaren lyser inte, jag känner att det börjar bubbla upp.... våldsamt HAT inom mig, jag svär och knuffar till den lilla stackarn - Inte för hårt, inte för löst men BESTÄMT....



OCH WOHOOOOOOOO DEN LYSER, DEN LÅTER, DEN FUNGERAR!




/Jålle - Det tog sin tid men jag vann.. biljävel
 
Av: howling jowling jålle 2009-12-02 @ 21:16:21 http://cowabungaalltso.blogg.se/

ps. jag klarade 56an.. googla på "9 13 18 24"

så ser man ett fint jävla samband

Av: Ida 2009-12-02 @ 23:21:25

31 39 48


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0