Jul

Aftonstjärna!

Fått en lägenhet ja!! *boom boom tjoff tjoff* förhoppningsvis flyttar jag in 10e januari annars blir det 1a februari. EXCITING!! nu behöver jag ju bara få en Porsche Cayenne Turbo i julklapp så har jag fått det 2 saker jag önskade mig mest =)


Har hunnit med ganska mycket för att ändå blivit väckt kl 12 idag.
Julstädat, slagit in 3 st julklappar och ätit frukost för första gången på nått så fruktansvärt länge(halvår?)


Vad som ska göras av den resterande tiden denna söndag återstår att se... pulka var det snack om, skulle ju vara the tits det.



/IDDE - behöver en ny nacke
 
Av: jessie 2009-12-21 @ 22:45:32

yeeah!! congrats till lägenhet fan va nice :)


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0