ORDVALET!???????????

Förut idag var jag på stan med karrobajs.. vi var bland annat på HM!
Där hände det sjuuuuuuuka saker!!!!

Såhär vare:

Karro hade precis gått in i en provhytt och jag höll på att kolla på lite skräp då det kommer typ 3-5 tjejer (orkade inte räkna) och precis då dom passerar mig så hör jag en av tjejerna utbrista:

FITTA VILKEN SNYGG SKJORTA!! (åt en ganska jävla osnygg skjorta)

Hon sa det högt å tydligt!  Sen dundrade dom bara vidare utan att titta så mkt närmare på skjortan...
Jag blev helt paff och började fundera på om jag verkligen hörde rätt.. hon kanske sa "TITTA"
MEN NÄ! hon sa f-ordet, för det var 2 andra som vittnade detta och jag hörde hur dom diskuterade saken.


Sådär får man väl fan inte säga?! man KAN väl inte göra det?!
Och om man får/kan göra det.. då borde man väl endå köpa skjortan direkt?

Skriker man Fitta vilken snygg "whatever" så borde det ju vara nåt man tycker är superdupersnyggt, eller hur?




/jowl - Det här hör ju nästan hemma på tjuvlyssnat.se
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0