VL

brrbrr

  • Veckans Afton - Julafton
  • Veckans Roligaste - När jeppe styrde in fulla "modorövar" in i polisbilen
  • Veckans Vinst - 10-1 mot tjeckien
  • Veckans Tema - Gödning
  • Veckans Roligaste 2 - Glöggfesten dan före dopparedan, kmr bli en tradition
  • Veckans Fina - Jansson
  • Veckans Expert - Wikegård
  • Veckans Igångkickade - Min internetpoker-karriär, går inte allt för bra
  • Veckans Saknade känsla - Julkänslan
  • Veckans Besökta - Baltas lägenhet, fett nice
  • Veckans Kö - Taxikön natten till söndag.. stod fan där i 45 min
  • Veckans Skippade - Båda Ankorna, jag spelade NHL10 istället
  • Veckans Ångrade - Att jag inte tagit ledigt mellandagarna
  • Veckans Ovissa - Var nyår ska firas in
  • Veckans Planerade - Att se IASIP på jobbet till veckan

/IDDE - idéfattig
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0