Boarding

zapp

Åkte bräda med Finland the german i sidsjön ikväll, backen var väl inte så jävla laj egentligen. Enda roliga var väl rails/boxarna i början, en pattenterad boardslide to fakie sitter som den ska nu. Tysken hade en jobbig afton och tappa skidorna minst 10 gånger efter vurpor! underhållande för mig men inte för honom kanske då en krasch va riktigt otäck...
Jag själv hade ett åk där allt gick fel och jag hamna på rumpan minst 3 gånger varav en riktigt ordentligt. Inga direkta skavanker vad jag har märkt ännu, förutom då att jag är typ helt slut i kropp & själ men det har nog mest att göra med träningspasset igår.


Vad ska jag göra i helgen då?
/IDDE
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0