fan vad stark jag är

puh!

idde osv åkte ju till Skönviksbacken å härjade.. så jävla fubb att dom får gratis liftkort från jobbet, jag skulle lätt ha följt med om jag inte var så jävla fattig.. (jag försökte intala mig själv att det endå är för kallt)

istället lånade jag mor+fars bil (det är körförbud på min bil.) och åkte upp på gymmet, parkerade på handikapp-parkeringen och gick in å ägde upp vikterna! fan vad stark jag blev idag.. det är nästan läskigt.
näääni.. nu får det gärna bli tisdag så jag kan se Gossip Girl och How i met your mother.

.. förresten, snart är det alla hjärtans dag!
Kandidater anmäler sig via sms på 0703618379, därefter väljer jag ut 1 eller fler som får spendera dagen med mig.
(i'll be gentle)


/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0