hola

Sveje vann detta genjep! (så skulle praoeleven med den förvuxna Ekwall/Jihde-mixen till frisyr som intervjuade folk säga)
2-0, riktiga stänkare.. fin-fint

idde tvingar mig att blogga, jag kan skriva lite grejer som är värt att veta i punktform..

  • När jag var påväg ut från Idde och öppnade dörren påpekade han hur innihelvetes kallt det är ute, utan att erbjuda mig skjuts hem
  • Hade jag inte haft skägg hade jag förfrysit fejjan
  • Jag ska nog raka mig imorgon
  • Bör göra det om jag ska söka jobb på cegga, vill ju inte se sjaskig ut
  • På lördag ska jag åka skateboard så fan ta er om det vankas festligheter på fredagkväll
  • Lily Allen's nya skiva äger fittan ur allt annat just nu.
  • På lördag är det  Alla hjärtans dag men eftersom ingen har anmält sig till att spendera dagen med mig så blåser jag av hela skiten.
  • Jag har blivit förbannad på Idde och hans tankegångar alldeles för många gånger de senaste dagarna.
  • Bernaisesås är asgott!!!!!!!!
  • Den 27e ska jag träffa en SYO-konsulent
  • Idag åt jag Aprikoskräm till frukost, asssgoooooottttttt!!!
  • Det kommer med 75%'s säkerhet byggas en skate-yta nånstans i Bosvedjan har jag fått höra.
  • Linnea har klippt sig, det tog 1 timme och det enda samtalsämne hon hade med sin frisör var hur slitet hennes hår var.
Även jag har en dold talang:



inte lika imponerande talang som idde i patiensduell kanske men jag är fan bäst på röjet!


/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0