Roten till trötthet

waduup gangstas! är ni nå slitna o trötta NA jeavust eller?..

Det är iaf jag! Jobbade 05.59-16.16 idag, saken blir ju inte bättre av att jag gick o la mig vid 23.57 igår, sov helt värdelöst också. Vakna vid 04.00 o kunde knappt somna om. Må ju tro att jag va sliten på jobbet...

Försökte konvertera Caroline till fotbollsentusiast och Unitedanhängare igår, tror fan inte hon blev någonting av de :/ att ligga o läsa islam istället för att se sista 20 säger ju ganska mycket..

Nä man kanske ska ta sig en till powernap så man orkar träna ikväll.


/IDDE - zzz
 
Av: jålle 2009-02-19 @ 18:13:05 http://cowabungaalltso.blogg.se/

sista 20?? såg hon nåt av matchen ens?

Av: Caroline 2009-02-20 @ 16:09:27

Hahahahhhaha, jag är GRYM!! Men seriöst, tyckte inte ni heller var sådär jättetaggade, hade förväntat mig LITE mer :o Jaja, nästa gång kanske... Hehehe :D



För övrigt ägde jag ju provet! Så det var ju lätt värt det :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0