tja!

snacka om att jag hade världens sjukaste dröm inatt!

haha det var ju helt sinnessjukt.. jag kan såklart inte förklara hela shittet men jag listar upp några händelser i punktform.

  • En dåre springer in på plan när Inter spelar och passar bollen till Ibra som gör mål.
  • IDDE samt en annan snubbe får vara med å spela för Inter.
  • I halvlek får massa utvalda människor gå in på planen.. där är Eckersley's lillebrorsa med(vem det nu är)
  • Danne frågar en kines vart alla kineser står nånstans och berättar att han vill stå där för han också är kines.
  • Jag frågar vart United-fansen står och säger att jag ska vara där.
  • Drottningen av England är gift med Bill Clinton och dom har stora problem med sitt äktenskap.
  • Jag får reda på att Bill brukar spöa drottningen så då förklarar jag för Bill att dom kanske inte ska vara gifta om dom håller på å slåss - att det är bättre att dom bara är vänner.
konstigt konstigt.. hände så jävla mkt saker.



/Jålle - inväntar gym-session @ 14.00
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0