veckans listah

yoyooyooo

  • Veckans Poäng - 53
  • Veckans Stompade - bs-3or
  • Veckans Bästa Dag - Fredag
  • Veckans Filmer - The Curious Case of Benjamin Button / RocknRolla / Edward Scissorhands / Seven Pounds/ Bolt
  • Veckans Låt - Sophia Somajo - I-rony
  • Veckans Köp - Snowboard
  • Veckans Coolaste - Halsbloss
  • Veckans Frisörska - Carina
  • Veckans Whos With Me Up High-Missbrukare // Drinkbytare // Dj-bås-röj-fixare - Breppa
  • Veckans Jobbiga - Snöskottning
  • Veckans Gåva - 1050 av Swedbank
  • Veckans Milstolpe - 500 inlägg, check
  • Veckans Jag-måste-få-va-med-på-listan-för-jag-tror-att-jag-är-AWESOME - Mikaela
  • Veckans Känsla - Förälskelse
  • Veckans Utseende - Underbart jävla as-snygg
  • Veckans Värk - Träningz
  • Veckans Leverans  - Dawsons Creek-Dawson bilderna
  • Veckans Slick-yta - Höger nyckelben
  • Veckans Citat - "Jag duschar aldrig nykter"
  • Veckans Körförbud - Jålles Micra

/Fitt-IDDE & Naken-Jålle
 
Av: Mikaela 2009-02-01 @ 22:03:29 http://mikaelaostman.blogg.se/

Tror gör man i kyrkan! Här tror man ingenting! Jag vet! Jag borde varit veckans psykolog! :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0