Arma kropp

Snibbilesnubb va ont jag har i min arma kropp.. Spelade innebandy igår med jockes korpenlag ALLSTArs. Var ju helt sjukt bakis och seg men vafan jag är ju inte vek! (iofs är ju gemene-innebandyspelaren rätt vek). Inte för att skryta men jag är ju föfan as grym på innebandy!! vi vann med 5-2 och jag gjorde 3 mål.

Men tyvärr sätter det ju sina spår av att vara awesome och otränad, mina benhinnor vill inte va med längre och min rygg är ju helt förstörd.
Träningsvärk NA så jeavust. Som att inte det där var nog så sov jag sämst inatt och kände mig fortfarande bakis sen lördags när jag vakna imorse.
Men tiden på jobbet gick fort utav bara fan idag tycker jag, fanns ju en hel del att prata om och dessutom vrål-lite att göra.

Frågan är ju om jag ska ta med min arma kropp på ett rejält träningspass på bozgymmet eller om jag helt enkelt ger blanka fan i det.

/IDDE
 
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0