inte awesome

2 fakta

mina päron köpte en påse räkor på coop förra veckan, när vi åt dom i fredags tror jag de var så hittade vi en liten fisk i påsen!!  självklart så sa jag åt min far att maila och kräva typ en årsförbrukning av räkor. Tror inte han krävde så mycket för idag fick vi hem ett brev med en "lame as" ursäkt om hur de kan bli fel tack vare sorteringsprocessen och 100spänn i presentkort.. vafan äre för jävla sätt? 100 spänn? är ju föfan bara småpotatis!!  ångrar att inte jag tog på mig att maila, men jag var ju tydligen tvungen att åka på festligheter...

Annars då? jo imorgon åker jag till Åre! waaaadupp
Högzonen får fan ta o vara öppen så de blir lite pure åkning.


/IDDE - 360-180-Flashgrab
 
Av: Wimp 2009-01-21 @ 22:19:30 http://wimp.blogg.se/

Dumt gjort, min farsa fick 400kr när han köpt ett sexpack folköl. Han skrev att han köpt 3st och att dom var jästa.



Själv körde jag på samma sak, fast med bensin. Automaten sög min hundring, men jag skrev 300kr. Man fick ju trots allt lida!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0