jag röstar..

jag röstar fortfarande på att vi ska ha en Ost-kex + vinkväll..
nån som har vin? mina föräldrar har fegat ur och ska ta en s.k. vit månad, jag försökte övertala dom att INTE göra det.. men dom har bestämt sig.

Anledningen tror jag främst kommer från olyckan som hände på nyårsafton för min far.
Jag har inte berättat om det i bloggen och jag vet inte om det är off limits men äh vafan.
Han deltog i en tävling runt 2-snåret.
Det var om vem som kunde sparka högst upp i luften, min far vann tror jag.
Med tanke på att han landadade med ena sidan av huvet i en bordskant och den andra sidan i golvet så chansar jag på att hans ben var högt upp i luften och därmed borde han ha vunnit.
En sak som kan göra att han blev rånad på vinsten är att han blev medvetslös och ambulans fick kallas till platsen, (generella regler inom kampsport är ju att han förlorar på knock-out) några sprickor i pannbenet och några bristningar i blodkärl tror jag.
Då jag först såg honom trodde jag han hade hamnat i någon form av gatuslagsmål i Sundsvalls karga stad, han hade 2 gigantiska blåtiror, har inte sett någonting värre sen min kompis Johan (inte idde) blev misshandlad med en golfklubba av ett gäng.

hur som haver så har dom alkoholuppehåll ett tag nu så det finns inget vin hemma hos mig. nån som kan ordna??


/Jålle
 
Av: karran 2009-01-11 @ 15:55:36 http://karrobajs.blogg.se/

du är ju 20, köpt själv? :O

Av: balta 2009-01-11 @ 15:56:48

HAHAA!! Knockat!

Av: jålle 2009-01-11 @ 19:47:56 http://cowabungaalltso.blogg.se/

karran, bolaget var ganska stängt


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0