Nagelbitare

jag biter i vanliga fall inte på naglarna.. inte i ovanliga fall heller för den delen. men ikväll kände jag ett starkt behov att pilla mig själv på läpparna litegrann i alla fall, hade nog bitit på naglarna om det inte är så fruktansvärt vidrigt och ja.. onödigt. Jag pratar såklart om Unitedmatchen.
Allt var egentligen lugnt.. vi ledde osv men efter det sista bytet och efter J.Evans skada blev det nervöst för jålle.

nog om det...
Idag har jag betat av 10 avsnitt av Gossip Girl. varför? jo... för att det äger!
imorrn äre snöskottning på schemat.. hörs!



/Jålle
 
Av: karran 2009-01-21 @ 11:32:39 http://karrobajs.blogg.se/

Varför? jo... för att det äger!



plus för att jag är arbetslös



/"Jålle"



Hur gåre för dig att söka nu förtiden då? =) Jag ska ge dig ett supertips på vars du kan söka, om cirka en och en halv vecka!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0